Monday, September 05, 2005

生命 浴hook勞淚

唔開心 唔開心 唔開心 唔開心 唔開心 唔開心 唔開心 唔開心

點解我拋開一切
去選擇自己想要
都要咁多制肘

我根本冇做D乜
下場又係點

最唔想見到既場面
終於出現
一命換一命

我恨自己
對唔住太多人

最重要係
傷及我覺得抵錫既無辜
我唔想act like golden hard
我付出 我願付出

I saw your with a crying face although no tear
I trust there must be an angel, with a smile on her face

I just don't know what to do
想飛
帶住我想要既
飛出這天地

No comments:

Sonic